panjarehvintech

پنجره دوجداره وینتک

5 مزایای شیشه سه تایی برای تعویض پنجره

 

یکی از متداول ترین سؤالاتی که ما دریافت می کنیم در مورد فواید پنجره های سه تایی است.

 

وقتی شرکت ها در مورد ویندوز صحبت می کنند ، معمولاً به تعداد شیشه های شیشه در واحد پنجره مراجعه می کنند: تک جداره به معنی یک صفحه است. دو جداره - دو تخته؛ سه جداره - سه تخته

 

برای آب و هوای خشن کانادا توصیه می شود که کلیه پنجره ها حداقل دوجداره باشند. حتی در این صورت ، کارآمد نبودن پنجره های دو جداره در برخی مناطق آب و هوایی کشور ، بدون ویژگی های اضافی برای بهبود عملکرد آنها ، غیرممکن است. در این پست از مزایای شیشه سه تایی برای بازار جایگزینی پنجره توضیح خواهیم داد.

 

triple glazing cross section

 

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

 

همه ویندوزهای کانادا را می توان با رتبه بندی انرژی (ER) آنها مقایسه کرد: رتبه بندی ER یک پنجره اندازه گیری از عملکرد کلی آن است ، بر اساس سه عامل:

1) گرمای خورشیدی افزایش می یابد

2) از دست دادن گرما از طریق فریم ، عایق شیشه ای و شیشه

 

3) از دست دادن گرمای نشت هوا.

 

Energy_Star_Climate_Zones_2015

 

پوشش کم E: از پوشش Low-E به عنوان عایق نامرئی فکر کنید. شیشه با روکش کم E با ایجاد انسداد گرمای هوا از طریق ویندوز و در حالی که گرمای خورشید را مهار می کند ، به گرم نگه داشتن و گرم نگه داشتن منزل کمک می کند. همچنین پوشش کم E باعث تابش اشعه ماوراء بنفش UV خورشید در تابستان می شود و مبلمان شما را از محو شدن می کند و در عین حال دمای متعادل را حفظ می کند. .

گازهای آرگون یا کریپتون: از گازهای آرگون یا کریپتون برای پر کردن فضای بین صفحات استفاده می شود. هر دو گاز تا 50٪ گرمای کمتری از هوا دارند.

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که پنجره های سه تخته انتخابی بهتر از صفحه دو جداره هستند:

1. ویندوزهای سه گانه پر از گاز بیشتری دارند

از آنجا که پنجره های سه تخته دارای دو اتاق است ، هر دو می توانند با گاز آرگون یا کریپتون پر شوند. این به طور قابل توجهی به عملکرد اقتصادی بالاتر کمک می کند.

یک مثال از زندگی واقعی در یک پنجره اکولین وجود دارد:

یک پنجره دو جداره با 1 کت از Low-E 180 دارای رتبه ER 28 است ، از طرف دیگر ، یک پنجره سه ضلعی با همان تنظیمات دارای رتبه ER 34 است.

این بدین معنی است که یک صفحه اضافی شیشه ای با 2 اتاق پر از گاز آرگون ، نمره ER پنجره را 20٪ بهبود می بخشد.

 

2. سطح اضافی از شیشه به معنای پایین تر E است

برای کارآیی بهتر منزل ، پنجره های سه جداره با روکش سه بعدی گزینه ای را برای اضافه کردن یک لایه اضافی از Low-E به دلیل وجود صفحه اضافی شیشه ارائه می دهد.

 

یک پنجره سه ضلعی با 1 کت از Low-E در مقابل همان پنجره با 2 کت Low-E به 12 درصد در رتبه ER منتقل می شود.

 

به عنوان مثال ، اگر از یک پنجره دو جداره اکوین ، دارای 1 لایه Low-E 180 استفاده کنیم ، دارای رتبه ER 28 (منطقه AB) در مقابل پنجره سه تایی با 2 لایه Low-E است که دارای رتبه ER 38 (منطقه آ ب پ ت).

 

این بدان معناست که یک لایه اضافی Low-E در پنجره سه تایی ، رتبه ER را از 34 به 38 بهبود می بخشد و به طور کلی ، یک پنجره سه ضلعی با 2 پوشش Low-E 180 در مقابل پنجره دو جداره با یک کت کم- E 180 بهبود 35٪ در رتبه بندی ER دارد.

 

3. ویندوزهای Triple Pane ضد صدا هستند

نکته ای که رتبه بندی های ENERGY STAR را در نظر نمی گیرند اینست که ویندوز از انتقال صدا جلوگیری می کند. با این حال بسیاری از مشتریان با ویندوزهای جدید وینیل احساس می کنند که ویندوزهای جدید آنها به اندازه ویندوز قدیمی آنها ضد صدا نیستند. به دلیل صفحه اضافی شیشه ، پنجره های سه تایی به طور طبیعی از صدا محافظت می کنند. یکی دیگر از ویژگی های پنجره های سه تایی وینیل که به کاهش انتقال صدا کمک می کند ، استفاده از یک عایق شیشه ای بین لعاب ها است. واحد عایق ، که گاهی اوقات به عنوان واحد IG نیز شناخته می شود ، نه تنها باعث افزایش راندمان شیشه عایق بندی شده شما می شود بلکه به کاهش سر و صدای خارج نیز کمک می کند.

 

4- پنجره های سه تایی باعث کاهش تراکم روی شیشه می شوند

 

پنجره های سه تایی شانس بهتری برای کاهش تراکم دارند. این مربوط به نقطه شبنم است ، درجه حرارت برای رطوبت نسبی معین که بخار آب موجود در هوا متراکم می شود. هنگامی که دمای سطح صفحه داخلی پنجره زیر نقطه شبنم باشد ، تراکم در سطح شیشه رخ می دهد. نقطه شبنم به دما و رطوبت نسبی بستگی دارد. هرچه مقدار عایق پنجره بهتر باشد ، دمای سطح لعاب داخلی بیشتر می شود ، بخار کمتری باعث تراکم یا یخ زدگی روی شیشه می شود.

 

Condensation on windows

 

5- برخی از مزایای پنجره های سه ضلعی قابل تعیین نیست.

هنگامی که درجه حرارت زیر صفر است ، می توانید در یک صندلی در کنار یک پنجره سه جداره بنشینید و احساس سرما نکنید ، این مزیت راحتی چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

 

پنجره های پنجره ای به طور کلی به مقدار ER بالاتر می رسند. آنها ارتقاء انرژی بیشتری را ارائه می دهند و مقادیر عملکرد کلی بالاتر را نسبت به پنجره دو جداره به دست می آورند.

 

گاهی اوقات مشتریان در مورد محاسبه بازپرداخت برای ویندوزهای کارآمد انرژی می پرسند. اگرچه این سؤال مرتبط است ، اما پاسخ دادن همیشه آسان نیست. هر محاسبه متکی بر برخی فرضیه ها در مورد رابطه بین قیمت های فعلی و آینده انرژی است ، رابطه ای که حتی برای دوره های کوتاه مدت ، چند دهه نیز ناپایدار است. ما به احتمال زیاد انتظار خواهیم داشت که در آینده شاهد افزایش هزینه های انرژی باشیم ، بنابراین توصیه ما این است که همیشه ویندوزهایی با رتبه عملکرد انرژی بالاتر خریداری کنید.

 

 

در اکولین ویندوز ، اختلاف قیمت بین صفحه دو و سه برابر تقریبا 10٪ حق بیمه است. که یک مقدار عالی برای عملکرد اضافی است که با ویندوزهای سه جداره بدست می آورید. درباره محصولات وینتک اطلاعات بیشتری کسب کنید.


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش